Posted by: andreeacorodeanu | July 25, 2013

Prin Albisoara Turnurilor, o Picatura mica si Caraimanul de te seaca

Echipa: Eugen si eu

24 07 2013

Inca o zi frumoasa din timpul saptamanii.  Se pare ca vremea si linistea din zilele saptamanii sunt cu mult mai pe placul meu decat cele de weekend.

Intr-o miercuri se intampla, mai exact ieri, ehhh ma grabesc ca iar plec maine pentru ceva timp si nu mai apuc sa scriu :)). Din pacate chiar o sa scriu pe scurt.

Dimineata la 4 00 trezirea si fug repede sa prind primul tren spre munte. Psihicul meu e cam la pamant de seara trecuta din cauza unor anumite evenimente pe care nu o sa le spun pe aici. In tren tot sper sa imi revin si sa ma pot bucura de tura, nu as fi vrut sa distrug o zi care se anunta buna.

In Busteni cobor, iau rapid o cafea si ies in fata garii unde ma astepta Eugen ce de abia ajunsese si el. Ii spun ca nu ma simt prea ok, ma intelege si totusi decidem din fericire sa ne continuam planul. Ce plan? Pai cam asa: Albisoara Turnurilor pana in Creasta Picaturii, Valea Seaca a Caraimanului, Brana Portitei sau direct in jos pe vale. Detalii prea multe nu voi da, fiind prima oara pe albisoara si e posibil sa mai gresesc asa ca las link cu jurnalul domnului Ordean, cunoscator bun al zonei.

http://www.carpati.org/jurnal/prin_abrupt_caraiman_5_iulie_2009/1506/

Desi cam nedormita si obosita psihic maxim am ajuns in aproximativ o ora La Verdeata.

SAM_1201

SAM_1199

Aici luam o pauza iar apoi continuam spre intrarea din albisoara Turnurilor.

SAM_1202

Boscheti, copacei, inclinat ca naiba, friabil, brrr mama unde m-am cocotzat.

SAM_1203

SAM_1205

Cu ajutor de la Eugen trec de prima parte si continuam pe firul secundar din cate am inteles, urmand sa trecem mai sus si in cel principal.

SAM_1207

SAM_1210

Urmeaza o succesiune de saritori, unele usoare altele mai greute si uite asa incep sa ma imprietenesc cu albisoara asta si sa imi dau seama de ce lumea nu prea se da in vant dupa albisoare vara :)).

SAM_1212

SAM_1215

Castigam incet incet din altitudine nu fara sa mai arunc un ochi si in spate la impresionantul perete al Vaii Albe.

SAM_1217

Incepe sa imi placa si stresurile mele de cu o zi inainte incep sa dispara lasand loc placerii descoperirii unui nou traseu in Bucegi.

Uite si un tunel dragut prin care trecem…

SAM_1218

SAM_1220

SAM_1222

urmeaza si distrugerea ne voita a aparatului meu foto pe care l-am izbit de toti peretii la o saritoare, mi-ai fost prieten bun si m-ai suportat indeajuns, iti multumesc, RIP.
De acum trec la poze facute cu telefonul.

Fotografie0679

Fotografie0683
Traversam, trecem si pe branute, ne apropiem, se vede si Turnul.

Fotografie0686

Fotografie0681

Fotografie0689

Fotografie0687

Fotografie0688

Fotografie0693

2

Fotografie0694

Fotografie0691

3

Acolo mai cataram pana in sa sub Fata Inalta. Superb loc!

6

5

Ma uit cu jind la Picatura si tare imi doresc sa parcurg varful toata creasta ei dar nu asta era planul si zile mai sunt :). Stam acolo un timp, tarziu nu era de abia vreo 12 00. Eugen imi prezinta zona mai bine, aflu mai multe detalii, ma uit catre Seaca si incerc sa observ drumul nostru,

Fotografie0704

nu fara a nu admira Albastra si peretele asta atat de frumos in cealalta parte. Da da stiu ma tot repet :).

4

Frumos domne, Bucegiul asta chiar este frumos si chiar si salbatic si ii multumesc ca m-a lasat din nou sa-i strabat cotloanele lui minunate.

Fotografie0701

Fotografie0710

Fotografie0717

Continuam coborand in dreapta din sa, apoi stanga ocolind cu destinatia Seaca Caraimanului. Ne luptam cu jnepenii, sau mai bine zis eu ma lupt cu jnepenii, mai cateva rapeluri de la copacei si ajungem in Seaca.

Fotografie0720

Fotografie0721

Fotografie0722

Fotografie0726

Fotografie0728

Acolo aveam doua variante, una sus catre Braul Portitei sau in jos pe vale. Alegem jos pe vale si uite asa incepe sirul interminabil de descatarari, rapeluri, ocoliri pe unde se putea de ne oboseste de tot.

Fotografie0729

Fotografie0733

Fotografie0738

Fotografie0740

Fotografie0741

Ahhhh sorry Eugen ca nu mi-am luat pantalonii cu picioare lungi si a trebuit sa mai apelez la ajutorul tau :). Ma acuma imi dau seama si io de ce ii zice Seaca :)), pai te seaca de tot la coborare si de fiecare data la fel :)).

Fotografie0745
Valea era uscata si ok doar ca plina de copacei, zade etc care de multe ori iti impiedicau traversarea.

Fotografie0748

Nou

Nou

Vechi

Vechi

Fotografie0757

Pa Seaca de Caraiman 🙂

A durat ceva distractia dar intr-un final ajungem jos si ne grabim catre Caminul Alpin la masina:). Pe mine Eugen ma lasa la Sinaia unde prind acelasi IR cu intarziere din tura trecuta, cat sa-mi cumpar bilet si hop in tren :D.
Sincer mi-a ridicat moralul cu totul tura asta si ma simt bine si relaxata, problemele care ma chinuiau le-am lasat deoparte si m-am bucurat cat am putut de traseu si companie, pfff ce logoree am avut si in tura asta :)).

Hehehe, concluzia este:  niciodata, orice te loveste, nu renunta :).

8


Leave a Reply

Categories

