Posted by: andreeacorodeanu | February 11, 2013

In tara lui Alb

Echipa: Andrei la dublu, Andrei N cu Rox si Octavian

Poze: Andrei N, Octavian si eu

09, 10 02 2013

Frate ce de Andrei, zici ca suntem o secta deaia dubioasa in care noi nu aratam identici dar avem acelasi nume, mai lipseau si Andrei cu Rux si deja cream confuzii :))

Se pare ca iarna asta ne cam da de furca. Vremea nu se anunta prea buna deloc nici weekendul asta. Eu as fi vrut sa incercam o vale ceva prin Bucegi sau ceva mai tehnic.  Joi seara vorbesc cu Andrei si el imi spune ca si-ar dori ceva la doua zile cu stat la cort. Mmmm ok dar unde?  Intre timp si Andrei N cu Rox isi exprima dorinta de a iesi undeva, ei initial vroiau de vineri sa plece (fiind ziua Roxanei), dar au renuntat .Ok hai in Piatra Mare ca nu am mai fost demult. Vineri se schimba in Baiului. Seara si Octavian isi anunta prezenta. Sambata aflu ca de fapt ar fi Neamtului. Domne cate schimbari :).

Sambata dimineata ora 7 00 Victoriei, imbarcarea in masina lui Octavian.

In Azuga urcatul partiei o adevarata “placere”, sincer as fi urcat cu gondola aia :D.

Transpiram bine pana sus unde se anunta “minunat”, de la minunat in sus, cat de sus se poate ca oricum nu vedeai nimic :D.

P1010578

IMG_4326

IMG_4349

Prea multe nu am de spus, multa balaureala, nici o priveliste decat a partenerilor de drum, impresia ca am ajuns in Neamtului 😀 si multa zapada :D.

IMG_4359

2

IMG_4367

IMG_4355

IMG_4373

Dupa cateva ore de mers asa prin lapte, la ideea lui Andrei N coboram nu prea placut din muchia… cutare ca nu stiu care…. nu ne place si urcam la loc, asta dupa ce radem de el putin, mai mergem un pic si intr-un final pe la 16 00 hotaram sa punem corturile.

Unii mai sapa, ca de au lopata noua ;), noi amplasam cortul cu greu, mai un cui normal, mai unul de zapada, mai un bat de trekking si ehhh intr-un final cortul e ridicat si sa zicem ca stabil :)).

P1010633

1

Eu ma bag repede cu picioarele in sac ca asta imi era singura dorinta de ceva timp, mancam un pic si incepe seara de Uno. Uno asortat cu multe sticlute de visinata, zmeurata, vinisor astea si dupa ceva cam tare pentru mine adus de Octavian de prin Austria. Da unooooooooooo, joc dala de te tine cu orele si te obsedeaza cum sa-l oftici pe celalalt sau in fine mai bine zis distractia unora sa ma oftice pe mine hmmmm.

P1010636

P1010638

3

O tinem bine cu uno pana seara tarziu, toti in cortul lui Andrei destul de spatios pentru party.  Funny sa joci carti in pustiu si pe o vreme ca aia :D. Vorba lui Andrei N ti-era si frica sa te duci mai departe fara GPS la tine :)).

Pana sa ne bagam la somn cu Andrei si Octavian mai tinem o sesiune de mancat, piure, slaninuta, yum yum.  Apoi adorm repede pe salteluta lui Andrei :D, a avut bunatatea de a ma rasfata sacrificandu-se trecand la mijloc pe izoprenul meu cu multe denivelari de la zapada :). Noaptea ma m-ai trezesc ca tot aud un vant nebun si-mi era ca zburam cu totul la cat de bine ancorasem noi cortul. Deja ma simt ca Dorothy, dar cu bocanci si deasupra zapezilor pustii catre tara lui Alb. Am impresia si ca ploua dar de fapt ningea de rupea.

IMG_4393

Dimineata Andrei isi face curaj pe la 9? si se trezeste, preparand repede si o cafea. Urmeaza si Octavian iar eu ca deobicei mai lenesa profit de fiecare secunda, minut in plus sa…  Sorbim cafeaua, ne amuzam de cum ne arata rucsacii plini de zapada, ne uitam cu groaza la ce- i afara si rontaim cate ceva. Vorbim si cu vecinii sa strangem toti in acelasi timp nu cumva sa ramana careva sa astepte in viscolul ala nici un minut in plus :)).

SAM_3456

4

5

Traseul va fi cale intoarsa ca nu prea aveam variante bune de a ajunge tot in Azuga la masina. Orientarea e si mai grea ca in ziua precedenta, viscolul face ca vizibilitatea sa fie 0 :D. Ieri lapte, azi milkshake :D. Ma simt ca intr-o expeditie  :D. Poate suna a masochism dar mie imi place mult senzatia de la viscol, senzatia aia de-ti biciuieste fata pana la durere combinat cu mersul greu prin zapada :D.

Baietii se chinuie cu GPS ul sa gaseasca drumul dar sincer mie mi se pare ca a fost un sus si jos total aiurea :)). Mai facem si o pauza de incepem sa aratam rapid ca in documentarele alea de prin Himalaya sau alti munti de genul, apoi in alta pauza cu Rox si Andrei N folosim tactica pinguinilor de a ne strange unul langa celalalt :)). Andrei cu manusile din puf ce-i pasa 😀 iar Octavian face multe poze unde surprinde bine din multe momente , ehhh frumos domne frumos :).

P1010656

P1010663

Urmeaza urcusuri multe, ciudat de multe, parca ieri nu am coborat atata?!!!! Dar de ce urcam asa mult??? Dar de ce nu se mai termina ca m-am cam saturat???? Am luat clar alte muchii?!!!! :)) Apoi urmeaza o traversare mai inclinata, inghetata unde normal ca trebuia sa bata si vantul tare sa ma dezechilibreze de tot. Si inca putin si gata am ajuns iar la partie pfffff. Ce liniste era acolo, ningea frumos ca in povesti, lumea toata linistita isi vedeau de sckiat ul lor iar noi parca veneam din cu totul alta lume :)). Coboratul floare la ureche pana jos cu dorinte de pizze, beri, sucuri fiecare dupa plac si care se mai si indeplinesc.

Pe drum catre Bucuresti ne-am amuzat tare de ce auzeam pe la radio, apropo de asta, Andrei “tu esti fructul meu interzis…” hahahahahahah :)), apoi discutii despre lumea araba, Hitler etc, mmmm suna cam dubios ha? Oricum Andrei N a reusit sa ne amuze cam tot drumul :)).

Multumiri lui Octavian pentru drum, imi inchipui ca a fost tare obositor sa conduci in conditiile alea  si dupa o astfel de tura :).

Ca final asa, nu va inchipuiti ca am fost in Neamtului, ca nu am fost deloc decat asa pe la granita, noi se pare ca am facut doar Petru Orgojoaia sau ceva de genul pe acolo 😀 :)). Ehhh ce mai conteaza cand la toti albumele cu poze s-au chemat “Neamtului 09 10 02 2013 :)).

Si nu in ultimul rand, multumesc Rox si Andrei pentru cercei, sunt superbi :D!!!!!

Fotografie0550

Responses

  1. Haha, asta chiar imi place cum a iesit! 🙂


Leave a Reply

Categories

